Garantie

Conditii de garantie

Garantia se asigura in conformitate cu prevederile legii 449/2003, republicata in 2008, si a altor prevederi legale in vigoare, pe baza certificatului de garantie, prin prezentarea aparatului ce face obiectul garantiei la sediul firmei noastre, sau trimitere prin curier, in ambalajul original daca este cazul, impreuna cu o mentionare scrisa a defectului.

Pentru produsele livrate prin curier, in caz de defectiune aparuta in perioada de garantie, livrarea produselor catre noi se va face doar dupa ce s-a incercat remedierea defectului la telefon / mail si doar prin curierul agreat de firma noastra, in caz contrar dvs urmand sa achitati taxele de transport. In cazul garantiei nejustificate, ne rezervam dreptul de a factura diagnosticarea produsului la pretul de 30 lei + tva + toate cheltuielile de transport

Va rugam sa trimiteti alaturi de produs o fisa care sa contina:

  • nume, prenume, telefon, adresa de retur
  • defect-ul produsului explicat cat mai clar
  • copie dupa certificatul de garantie


Adresa Destinatar:

Avansis Electronic SRL, Strada Gheorghe Lazar nr.7 , 500090, Brasov, Romania, departament SERVICE.


Ne rezervam dreptul de a nu raspunde pentru :
    
- intarzierile de livrare datorate companiei de curierat

- produse deteriorate in timpul transportului catre noi ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.


Termenul de garantie este specificat in certificatul de garantie sau pe alt document de vanzare.

Urmatoarele produse sunt considerate consumabile si au o garantie de 30 de zile :

  • bateriile de laptop
  • lampile de proiector
  • cablurile de orice fel, cd-uri de instalare
  • cartusele de imprimanta
  • unitatile de imagine de imprimanta si multifunctional ( inclusiv cilindrul)
  • fuserele imprimantelor si multifunctionalelor laser (inclusiv folia fixing si rola presoare)
  • rolele de cauciuc ale imprimantelor si multifunctionalelor

Datorita procesului de fabricatie a panelurilor LCD/TFT, nu se poate garanta functionarea tuturor pixelilor ecranelor monitoarelor sau laptopurilor.
Durata medie de utilizare, in regim normal de lucru, pentru calculatoare, monitoare, laptopuri  este de 3 ani, iar pentru imprimante de 2 ani.

Pentru pastrarea garantiei va rugam sa respectati urmatoarele instructiuni:


  • Folositi produsul conform instructiunilor de utilizare.
  • Nu indepartati eticheta cu numarul de serie al produsului.
  • Nu indepartati stickerele de garantie
  • Nu faceti nici o modificare nepermisa asupra produsului.
  • Nu fortati depasirea parametrilor produselor in scopul depasirii performantelor.


Conditii specifice pe tipuri de produs

Pentru imprimante este obligatorie:

  • folosirea consumabilelor originale
  • utilizarea unei hârtii cu caracteristicile recomandate in manualul de utilizare a imprimantei
  • reumplerea cartusului se face pe propriul dvs risc si poate anula garantia imprimantei. La majoritatea modelelelor vandute de noi va putem oferi cartus de schimb la pret similar cu pretul unui refill.
  • rolele de cauciuc ale imprimantelor laser se considera consumabile si necesita curatare regulata.
  • imprimantele laser necesita curatare regulata (prin suflare cu aer comprimat dupa ce s-a scos cartusul si unitatea de imagine


Monitoarele LCD/TFT :  un numar de 3 pixeli albi, 3 negri sau un total de 5 pixeli nefunctionali este considerat in parametrii normali de functionare.

Calculatoarele trebuie aduse la garantie complete , fara cablu de alimentare, cu exceptia cazului cand defectul este prezent la unitatile de stocare sau memorii, care se pot aduce/trimite separat. Nu dezlipiti sau mutati serialul de pe calculator sau componentele din interior , acest lucru ducand la pierderea garantiei.

Boxele: vor fi livrate in set complet chiar daca defectul se prezinta la una din componentele setului.

Placi de baza: vor fi livrate in cutie insotite de accesoriile cu care au fost livrate: placuta pentru conexiunile I/O, cabluri, manual(e), cd cu drivere. Nu vor fi primite la garantie placile cu chipset ars sau alte piese cu urme de arsuri, sa nu aiba piese lipsa saupiese schimbate.

Placi video: vor fi livrate in cutie insotite de accesoriile cu care au fost livrate: cabluri, manual(e), cd cu drivere. Nu trebuie sa prezinte chipset ars sau alte piese cu urme de arsuri, sa nu aiba piese lipsa sau piese schimbate. La cele cu TV-OUT trebuie neaparat sa fie inchis si sistemul si televizorul cand se face cuplajul catre televizor sistem.

Memorii: nu trebuie sa prezinte contacte lipsa, defecte fizice sau urme de arsuri.

Procesoare: nu trebuie sa aiba pinii indoiti, pastila trebuie sa fie intacta, sa nu prezinte urme de arsuri, sa nu fie lipsa sau deteriorati suportii de cauciuc.
HDD: totalitatea seriilor, sa fie intacte, sa nu aiba chipsetul sau alte piese arse sau cu urma de arsuri.
Unitati optice: sa nu prezinte bucati de mediu de scriere spart in interiorul aparatului, sa nu aiba trapa blocata in pozitia deschis.

Componentele de calculator sunt destinate a fi montate de catre profesionisti. Pentru a evita pierderea garantiei rezultata din cauza instalarii necorespunzatoare, puteti apela la personalul firmei noastre.

Toate produsele cumparate ca produse noi, trebuie returnate complete, in ambalajele in care ele au fost cumparate. Garantia produsului va fi anulata daca produsul prezinta urme de socuri fizice.


Limitarea raspunderii


In caz de defectiune a aparatului, firma S.C. AVANSIS Electronic S.R.L. nu va putea fi vreodata facuta raspunzatoare pentru pierderea de timp sau daune morale, precum si pentru orice prejudicii ca si consecinta a acestor pierderi, singura noastra obligatie fiind aceea de a repara sau inlocui echipamentul aflat in garantie. Firma noastra nu isi asuma nici o raspundere privind pierderile de informatie soft ce ar putea surveni ca urmare a unor defectiuni ci doar obligatia de a remedia defectiunile. Prin urmare, insistam asupra necesitatii salvarii prealabile a tuturor datelor posibile a fi pierdute, orice reclamatii ulterioare considerându-se a fi nefondate.

Alte precizari

Departamentul tehnic va solutiona orice problema de service in garantie in termen de 15 zile lucratoare de la receptia echipamentelor. Daca dupa trecerea unei perioade de 30 zile echipamentele nu pot fi depanate sau inlocuite, cumparatorul poate solicita contravaloarea acestora sau alte produse la valoarea actualizata a componentelor care nu se pot inlocui. Termenul de garantie se prelungeste cu numarul de zile in care produsul a fost in reparatii. Nu se asigura garantie pentru materialele aduse de client.

Orice modificare hard a produsului cumparat se face gratuit de catre personalul calificat al firmei noastre, daca subansamblul de montat provine de la firma noastra.

Orice interventie soft ulterioara cumpararii se face contra cost (devirusari, restaurari de date, configurare etc.) – in limitele impuse de respectarea prevederilor legale in vigoare, garantia referindu-se la remedierea defectelor de fabricatie, problemele ce apar ca urmare a instalarii softului nu fac obiectul garantiei.

Garantia nu se acorda in cazul defectelor survenite la transport, defectelor fizice, defecte care nu sunt in sarcina producatorului, provocate de factori externi si garantia nu se acorda pentru produse consumabile.

Garantia nu se acorda produselor, partilor de produs sau componentelor care, in opinia specialistilor nostri motivata in scris s-au defectat datorita instalarii improprii, manipularii necorespunzatoare, folosirii neconforme cu instructiunile sau accidentelor de transport. De asemenea se va refuza asigurarea garantiei pentru produsele care nu vor avea etichetele sau sigiliile de garantie intacte, produse la care lipsesc aceste sigilii si etichete, produse la care seriile au fost schimbate de la un produs la altul, produse la care seriile sau sigiliile nu sunt vizibile, produsele care prezinta semne de lovire, sau in cazul pierderii documentelor care atesta garantia.