SICAP

    Avansis Electronic SRL ofera institutiilor publice si companiilor de stat posibilitatea de achizitie a produselor de pe site prin platforma SICAP.


    Instituțiile care vor demara procesul de achiziție publică de la avansis.ro prin platforma Sicap pot beneficia de un termen de plată de 30 - 60 de zile.


    Pentru a demara procesul de achiziție, aveti 2 variante :

  • trimiteti un email la  specificand produsele dorite si codurile CPV dorite (daca este cazul).
  • efectuati comanda online si specificati la observatii  : dorim achizitionare prin SICAP

    Dupa confirmarea comenzii, va vom pune la dispozitie produsele pe platforma  SICAP si va vom anunta pentru a putea incepe procedura de achizitie publica electronica.

    După inițierea achiziției si deliberarea ofertei, vă vom emite o factură fiscală cu cont de trezorerie care va însoți marfa, iar aceasta din urmă va fi livrată la adresa specificată pe comandă (gratuit pentru produse peste 150 lei).